SegurCaixa Adeslas i el CAT signen un conveni de col.laboració

Lluís Vázquez Vilamajo 20 Nov 2016

L’empresa d’assegurances SegurCaixa Adeslas i el Club Atletisme Tarragona han signat un conveni de col·laboració que engloba la realització de diverses accions comunicatives, promocionals, socials i esportives, especialment relacionades amb l’escola d’atletisme del club tarragoní.

L’acord té una vigència d’un any, i s’espera sigui el primer d’una llarga col·laboració entre ambdues entitats, les quals ja estan treballant en nous reptes pel futur, sempre amb l’objectiu de potenciar l’esport de base i la salut a través de la pràctica de l’esport.

SegurCaixa Adeslas és avui dia, amb gairebé 50 anys d’experiència, líder en assegurances de salut amb una quota de mercat superior al 27%. A més, la companyia també opera a  la resta de sectors no de vida: llar, accidents, automòbil, decessos, i altres. La companyia té més  de 5,6 milions de clients, amb més de 3,3 milions en l’àmbit de la salut. També disposa del quadre mèdic més gran d’Espanya: 45.000 professionals, 61 delegacions, 1.150 centres d’atenció medicoassistencial, més de 300 clíniques concertades i 27 centres mèdics d’Adeslas Salut, a banda de les més de 150 clíniques pròpies d’Adeslas Dental.

Els seus valors corporatius, des dels seus inicis, són: qualitat, confiança, proximitat i dinamisme, uns valors que es troben integrats en la gestió de la companyia i que tots els professionals de l’entitat assumeixen.

El Club Atletisme Tarragona, fundat l’any 1990, afronta una nova temporada amb la major il·lusió i ganes de promoure l’esport entre els més de 145 nens inscrits a l’Escola CAT i els seus 150 socis, en un any en el què el club tarragoní s’ha traslladat a l’Estadi Municipal de Cambrils per continuar amb la seva activitat atlètica, amb motiu de les obres a l’Anella Mediterrània de Tarragona.