Bernat Verdú, per partida doble, i Mario Sánchez aconsegueixen mínima per al Campionat d’Espanya cadet

Imatge de Blanca Tortajada Pinto
Blanca Tortajada Pinto 10 Dec 2016

Aquest dissabte, en el primer control cadet de pista coberta realitzat a Sabadell, els atletes de l’Escola del Club Atletisme Tarragona Bernat Verdú i Mario Sánchez aconseguien la mínima per al Campionat d’Espanya cadet de pista coberta, que es disputarà a mitjans de març a Antequera.

Bernat Verdú aconseguia les mínimes per al 60 metres tanques, amb un temps de 9.23 segons, sent el més ràpid de totes les sèries disputades, i per al 300 metres llisos, marcant un temps de 38.21 segons. En aquesta mateixa prova, els 300 metres llisos, Mario Sánchez també aconseguia mínima, aturant el cronòmetre en 38.46 segons. Així doncs, aquests dos atletes ja tenen bitllet per participar en el que significarà el seu primer Campionat d’Espanya de pista coberta.

A més, aquest control cadet de pista coberta ha estat tot un èxit per al club, ja no només per l’elevada participació, en què fins a 20 atletes de l’Escola hi han participat, sinó també per la quantitat de marques personals que s’han superat.