Les infantils de l’ECAT brillen al Campionat de Catalunya de Clubs

Imatge de Blanca Tortajada Pinto
Blanca Tortajada Pinto 28 Jan 2017

Aquest dissabte s’ha disputat el Campionat de Catalunya de Clubs en categoria infantil a Sabadell, en el qual les noies de l’Escola han quallat una gran competició per acabar en novena posició amb 61 punts, a tan sols un punt de les places de finalista i sent el primer equip classificat de la província.

Les primeres en sortir a pista han estat la Laurine Marimón al triple salt, guanyant el concurs amb una gran marca de 9,92 m (i igualant el rècord dels campionats) i la Lucía Mayolas en el salt de perxa, superant els 1,40 m i finalitzant, en 11a posició, amb un gran somriure. Acte seguit era el torn de la Natàlia Sánchez als 60 mt, que tot i trobar-se amb una tanca de més, ha aturat el cronòmetre en uns molt bons 12.02 s, finalitzant en 7ena posició; i de la Berta Pelicano al llançament de pes, que quan ha aconseguit treure’s els nervis de dins, ha enviat l’artefacte fins als 5,52 m, finalitzant 10ena. Martina Pomes aturava el cronòmetre en uns estratosfèrics 8.66 s en els 60 mll, el que suposava una 2a posició final en la prova. La seguia l’Ariadna Suárez en els 2000 mm, demostrant un gran compromís amb l’equip i una gran capacitat de patiment, ja que tot i lesionar-se en els primers metres de la cursa, ha aconseguit finalitzar la cursa amb un registre de 17:38.33 min, en 11a posició. Les següents en competir han sigut la Liana de las Heras en el salt de llargada, en què ha finalitzat en 2a posició amb un gran salt de 4,32 m, i la Laura Santos en el salt d’alçada, superant el llistó en 1,20 m i acabant 10ena. I en el torn del fons i del mig-fons, l’Èlia Fonts ha finalitzat 9ena en els 600 mll amb un gran temps de 2:03.01 min; la Lucía Vega, en 10ena posició als 2000 mll amb 8:22.23 min en una cursa de menys a més en la que les del davant han sortit a una gran velocitat; i la Lara Herrera ha creuat meta en 11ena posició en els 1000 mll, aturant el cronòmetre en 3:48.84 min, en una cursa molt intel·ligent buscant el seu ritme. I les últimes en sortir han estat les integrants del relleu 4x200 m, la Laia Aldave, la Cristina Reyes, la Berta Pomes i la Leire Domínguez, que no han sigut menys i han mantingut el gran nivell mostrat per totes les integrants de l’equip, finalitzant en 11ena posició amb un bon registre de 2:13.12 min.