Sensacional quart lloc de les veteranes del CAT al Català de clubs; els nois són setens

Lluís Vázquez Vilamajo 31 Jan 2017

Les atletes veteranes del Club Atletisme Tarragona van estar a punt de donar la gran sorpresa aquest cap de setmana, en quedar-se a tan sols dos punts de la medalla de bronze en el Campionat de Catalunya de clubs veterans de pista coberta, disputat a la Pista Coberta de Catalunya a Sabadell, i en el què l'equip masculí fou setè. Les tarragonines, dirigides per en Josep Maria Mateo, van finalitzar en una excel.lent quarta posició final, el què suposa un gran premi a la constància i dedicació del jove equip lila, en un campionat en el què debutaven fa cinc anys i en el què mai fins ara havien superat la sisena posició, en la pista coberta.
L'equip tarragoní va estar situat en tot moment en places de podi, gràcies a les excel.lents actuacions de l'Ana Cabello i l'Alícia García, segones en 60 metres llisos i 800 metres llisos, respectivament, de la Dolors Calatrava, la Marisa Pradillo i l'Ana Cristina Velasco, quartes en els 200 metres, el salt de llargada i el llançament de pes, de la Pilar Fernàndez, cinquena en els 400 metres llisos, així com de la debutant Maribel Vallvé, sisena en els 1.500 metres llisos.
La competició finalitzava amb la prova del relleu 4x200, en la què l'equip tarragoní, tot i ocupar la tercera posició a l'inici de la darrera posta, veia com perdia tota opció al podi per una desgraciada lesió de l'Alícia Garcia, que tot i això arribava renquejant fins la línia d'arribada en una herroica cinquena posició de la cursa. L'equip del CAT finalitzava en quarta posició, amb 24 punts, per darrera del GA Lluïsos de Mataró, terceres amb 26 punts, de l'Avinent Manresa, segones amb 39 punts, i de l'equip guanyador, el Barcelona Atletisme, amb 45 punts.
L'equip masculí finalitzava en setena posició després d'un campionat en el què van destacar especialment Jesus F. Montolio, primer en els 400 metres llisos i el relleu 4x200m, amb Juan Carlos Herrera, Josep Maria Mateo, Jesus F. Montolio i Pere Pardines, que fou quart. També en Josep Ramon Argilaga, cinquè en els 60 metres llisos, Quico Iborra i Pere Pardines, sisens en els 60 metres tanques i el salt d'alçada, respectivament. I bona aportació de punts per part de Fernando Flores, setè als 1.500 metres, Antonio Ruiz i Luis Sáez, vuitens al llançament de pes i al salt de llargada, Juan Carlos Herrera, novè als 200 metres llisos i José Maria Pérez, dotzè als 800 metres llisos.