Àmplia representació del CAT als Campionats de Catalunya Absoluts de pista coberta

Lluís Vázquez Vilamajo 03 Feb 2017

Un total de quatre atletes del Club Atletisme Tarragona participaran aquest diumenge al 41è Campionat de Catalunya Absolut en Pista Coberta que tindrà lloc a la Pista Coberta de Catalunya a Sabadell, més un cinquè que ha estat seleccionat com a reserva.

Els atletes que competiran són Iván Benítez, Jan Sans i l'Alícia Vázquez en la prova dels 60 metres tanques i Marina Tibau en el llançament de pes. Per la seva banda, Javier Almale, de categoria juvenil, ha estat seleccionat com a reserva en la prova dels 60 metres llisos. Es dóna la circumstància també que Jan Sans li Alícia Vázquez pertanyen a la categoria júnior, però les excel.lents marques assolides  en la temporada de pista coberta els han permès guanyar-se un lloc entre els setze millors atletes i poder lluitar per passar a la final de la prova de tanques.

Per la seva banda, Marina Tibau tindrà una nova oportunitat de competir amb les millors, una setmana després de proclamar-se brillant campiona de Catalunya promesa de l'especialitat.

Es tracta de la representació més nombrosa en anys del club tarragoní en un Campionat de Catalunya absolut, una nova mostra que l'excel.lent treball realitzat des de l'Escola del club va donant els seus fruits, ja que tres dels cinc atletes han sorgit d'aquesta.