El CAT, club amb més participació al cros de Vila-seca

Imatge de Blanca Tortajada Pinto
Blanca Tortajada Pinto 06 Feb 2017

Aquest diumenge es va disputar el cros de Vila-seca, coincidint amb el Campionat Territorial de cros, on el Club Atletisme Tarragona va ser el club amb més participants en aquest esdeveniment, amb un total de 57 valents atletes que es van enfrontar no només a unes dures curses, sinó també a una meteorologia no gaire favorable, on el vent i el fred van estar presents durant tot el matí.

En categoria cadet, els dos únics representants liles van quallar una magnífica cursa, en la què Dídac Safont finalitzava en 1a posició i Pep Aldave en 3a. Alhora que els cadets, corrien també els i les infantils. Carla González pujava al 3r calaix del podi i Pol Aixalà entrava en 7a posició. Van córrer també, en categoria infantil, Cristina, Víctor i Daniel.

En categoria aleví, tot i que els atletes dels anys 2005 i 2006 corrien junts, la classificació es feia de manera diferenciada. Entre els atletes nascuts l’any 2005, Lucía Vega finalitzava en 2a posició i Pol Mascarell ho feia en 7a; i d’entre els del 2006, Júlia Suárez finalitzava en 2a posició i Èrika Díez en 3a. Aquestes curses també les van córrer Natàlia, Lucía, Aina, Lara, Cristina, Jana, Alba i Martí.

Pel que fa als benjamins, Joan Sinfreu guanyava la cursa i Lluc Subirós era 3r en la de l’any 2007, mentre que Luana Izaga entrava en 7a posició. En les de l’any 2008, Guillem Ferran guanyava una altra vegada més i Andrea Molina finalitzava en 3a posició. Van acabar la cursa també Marcos, Joan, Unai, Ferran, Diego i Laura les del 2007, i Ot, Nacho, Guillem, Miguel, Candela i Ariadna les del 2008.

En categoria prebenjamí, Eric de la Rosa pujava al 2n calaix del podi i Quimey Izaga al 3r, amb Clara Ortiz de Landázuri finalitzant en 7a posició les curses del 2009. I en les del 2010, Pablo Jiménez i Ona Sansa creuaven la meta en 2a posició en les seves respectives curses. Jeroni, Ivan i Marc, del 2009, i Jan, Ferran, Nora, Diana, Duïna i Judith, del 2010, finalitzaven també les seves curses.

Entre els minis, Lara Garcia entrava en 6a posició i Oriol Solé en 18a. Van estar acompanyats durant la cursa pel Gerard.

I en categoria absoluta, Fernando Flores finalitzava en 3a posició i Laura Sánchez en 11a. Creuaven meta també Isidre, Nene i Maribel.