La Diputació de Tarragona dóna suport al CA Tarragona

Lluís Vázquez Vilamajo 26 Mar 2017

La Diputació de Tarragona ha concedit al Club Atletisme Tarragona dues ajudes, en el marc de la Convocatòria 2016 de Subvencions a Ajuntaments i Entitats Esportives per Esport Base i activitats esportives extraordinàries.

El club tarragoní ha rebut un primer ajut de suport a l'esport base, concretament de suport a la gran tasca que realitza l'Escola d'atletisme del club tarragoní, que li permetrà consolidar la tasca realitzada fins ara, especialment pel que fa a compra de material, finançament de les llicències dels atletes i dels desplaçaments a competicions.

Per altra banda, li ha estat concedit també al CAT un ajut per les activitats extraordinàries realitzades durant l'any 2016, com són l'organització d'una jornada del Campionat de Catalunya de clubs i la d'una jornada del Campionat Territorial de promoció. La primera jornada del grup A del Campionat de Catalunya de clubs va tenir lloc el dia 9 d'abril del 2016, a les pistes de Camp Clar, organitzada pel CA Tarragona,  va comptar també amb la participació d'altres set equips, a banda del CAT, com són CA Terres de l'Ebre, CA Cambrils, Avinent Manresa, UA Lleida, Dinamik Vilanova, CA Igualada i CA Vilafranca.

Per altra banda, el club va organitzar també la darrera jornada del Campionat Territorial de Promoció, la tarda del 14 de maig, a les pistes de Camp Clar. En aquesta jornada van participar prop de 300 nens, en representació de la gran majoria dels clubs de la província, com són CA Cambrils, FACVAC de Valls, CA Torredembarra, UA Montsià, CA Terres de l'Ebre, CA Ascó, Runners El Vendrell, AAEE Escola de Treball, CN Reus Ploms, Nàstic de Tarragona o el propi CA Tarragona. Però també es va comptar amb una excepcional participació d'atletes vinguts de fora de la província, de clubs tals com l'ISS Hospitalet, Cornellà At., Lluïsos de Mataró, CA Igualada, CA Granollers, CA Mollet, CE Penedès, Velocistes del Penedès, CE Universitari, CA Canaletes, LLeida UA, CA Rubí, Muntanyenc Sant Cugat, UGE Badalona, CA Sant Just, JA Sabadell o l'AA Catalunya, en el què va suposar una gran despedida a les pistes de Camp Clar, en tractar-se de la darrera competició oficial disputada abans de la remodelació que començaria pocs dies després.