Les noies del CAT són novenes al Català de clubs sub-20

Lluís Vázquez Vilamajo 03 Apr 2017

Les joves atletes del Club Atletisme Tarragona van assolir aquest diumenge una nova fita en finalitzar en novena posició en el Campionat de Catalunya de clubs sub-20, en la primera participació del club tarragoní en aquesta competició, que es va disputar a l'estadi Joan Serrahima de Barcelona. L'equip lila, integrat per tretze atletes, va quatllar una participació molt regular, mantenint-se en tot moment en la lluita per la setena posició. El millor resultat va venir de part de la Mireia López, que s'imposava amb solvència en els 200 metres llisos, mentre que Sira Bo i Alícia Vázquez eren cinquenes en els 3.000 metres obstacles i 100 metres tanques, respectivamwent. A destacar que el registre de la Sira és nou récord del club en aquesta prova. Gran actuació també de l'Andrea López, sisena en el llançament de javelina, així com de la joveníssima Carla González als 3.000 metres llisos, la Berta Sánchez en el salt amb perxa i dels relleus de 4x100 i 4x400, totes elles setenes. I també van competir a un alt nivell, assolint la vuitena posició, la Nerea Lago als 400 metres tanques, la Inés Delgado al salt d'alçada, la Paula Rovira en el triple salt i el salt de llargada, la Joana Domingo al llançament de disc, mentre que l'Alba Oyonate als 400 metres llisos i un altre jove gran promesa, l'Ainhoa Pérez en la duríssima prova dels 5.000 metres marxa, eren novenes. També l'Andrea Bueno feia la seva aportació a l'èxit de l'equip, en ser onzena en el llançament de pes, mentre que es veia obligada a abandonar en els 800 metres llisos per una molèstia a la cama.
Un excel.lent debut en aquesta competició de les tarragonines, amb un equip molt jove i amb un futur esplèndid per davant seu, fruit en gran mesura de l'excel.lent treball que du a terme l'Escola d'atletisme del club, per la que han passat onze de les tretze atletes participants ahir.

L'equip tarragoní finalitzà en novena posició, amb 98 punts, a només sis punts i mig de les vuitenes classifcades, la UA Terrassa, en una competició en la què la victòria era per l'AA Catalunya, seguida de l'Avinent Manresa i del FC Barcelona.