Arrenca a Lleida el Campionat de Catalunya de clubs pel CAT

Lluís Vázquez Vilamajo 08 Apr 2017

Aquest cap de setmana arrenca una nova edició del Campionat de Catalunya de clubs sénior, amb la disputa de la primera jornada classificatòria, repartida en cinc encontres, corresponents als cinc grups d'equips participants. L'equip del Club Atletisme Tarragona iniciarà la seva participació aquest diumenge dia 9 d'abril a Lleida, en el marc del grup A, en el què competirà junt amb els equips del Club Esportiu Penedès, Club Atletisme Igualada, Avinent Manresa, Lleida Unió Atlètica i Dinami-k Vilanova, a més de la Unió Atlètica Montsià i del Club Atletisme Terres de l'Ebre, que participen, també a Lleida, en el Critèrium Català de clubs, competició destinada a aquells equips que només presenten equip en una sola categoria (femení la UA Montsià i masculí el CA Terres de l'Ebre).

L'equip del CAT estarà integrat per un total de 34 atletes, 18 homes i 16 dones, que afrontaran les 20 proves incloses en aquesta primera jornada, l'organització de la qual corre a càrrec de la UA Lleida. La competició s'iniciarà a les 9:15, amb la disputa de la prova del llançament de martell femení, i es tancarà a les 13h amb la disputa de les proves de relleus 4x400 femení i masculí.

Els resultats d'aquesta jornada, junt amb els assolits en la segona jornada classificatòria, que es disputarà a Amposta el proper dia 22 d'abril, serviran per establir la classificació conjunta de tots els 33 equips participants i determinar en quin grup lluitaran en la fase final del campionat.

L'equip tarragoní presenta un equip força equilibrat, tot i algunes baixes que podran incorporar-se en la segona jornada, el què ha permès que hi prenguin part alguns atletes de categoria cadet provinents de l'Escola d'atletisme del club.