Els benjamins es proclamen campions de Catalunya de relleus

Imatge de Blanca Tortajada Pinto
Blanca Tortajada Pinto 23 Apr 2017

L’equip benjamí masculí de 4x60 m del Club Atletisme Tarragona es va proclamar, flamantment, campió de Catalunya de relleus en el transcurs de la jornada final disputada aquest dissabte a Mataró. L’equip format per Miguel Reyes, Aleix Ferré, Eric de la Rosa i Guillem Ferran, va fer una cursa de menys a més en la que un petit entrebanc en la primera entrega els va obligar a remuntar posicions, aconseguint, finalment, imposar-se al GA Lluïsos de Mataró i a l’Avinent Manresa, segons i tercers respectivament. L’equip de l’ECAT va ser l’únic equip en tota la jornada capaç de baixar de la barrera dels 39 segons, marcant uns molt bons 38.78 s a la semifinal i uns 38.99 s a la final, i tancant així, de manera brillant, un campionat impecable realitzat per aquests quatre petits atletes, que ja venien amb el millor temps marcat a la jornada prèvia de l’esmentat campionat.

L’equip infantil femení de 4x200 m, integrat per L. Marimón, Aina Tomàs, Martina Pomes i Natàlia Sánchez, es va quedar amb la mel als llavis, en finalitzar en 4a posició. Aquesta posició no treu mèrit a l’espectacular cursa que van realitzar cadascuna d’elles, que van mantenir a tota l’afició amb la il·lusió fins l’últim moment, i que el temps final del relleu demostra, en aconseguir, per segona vegada, baixar dels 1:56 minuts (1:55.64), barrera no gens fàcil de superar.

L’equip aleví masculí de 4x60 m format per Unai Ortiz de Landázuri, Joan Sinfreu, Lluc Subirós i Gerard Ferrándiz va aconseguir una més que meritòria 7a plaça. Aquest equip, en la jornada prèvia, s’havia quedat lluny dels 8 primers classificats, però van demostrar que la il·lusió no es pot perdre fins l’últim moment, i realitzant una gran semifinal, marcant un temps de 36.71 s, van aconseguir colar-se entre els 8 primers i poder disputar la desitjada final, aturant el cronòmetre en 36.77 s.

En categoria cadet, única categoria del nostre club que comptava amb dues participacions a la jornada final d’aquest campionat, la línia seguida va ser la mateixa. A primera hora del matí, l’equip de 4x100 integrat per Edgard José, Pep Aldave, Bernat Verdú i Mario Sánchez es va classificar en 9a posició, realitzant també una gran cursa i aturant el cronòmetre en 48.83 s, a tan sols 5 dècimes d’aconseguir el pas a la final. I el segon equip participant, el 4x300 m, format per Bernat Verdú, Pep Aldave, Aleix Lago i Mario Sánchez, eren 7ens després d’una cursa per emmarcar (2:43.15 min) que va aconseguir els aplaudiments més que merescuts de tota l’afició.

D’aquesta manera, els atletes de l’Escola del CAT van tancar un grandíssim campionat, en el què l’esforç, la il·lusió, les ganes i l’esperit d’equip es van deixar veure a la pista, calmant així una mica els nervis dels atletes, dels entrenadors i dels pares i mares.