El CAT acaba quart del seu grup i lluitarà en la final C del Campionat de Catalunya de clubs

Lluís Vázquez Vilamajo 25 Apr 2017

L'equip sènior del Club Atletisme Tarragona va finalitzar de nou en quarta posició en la segona jornada de la fase classificatòria del Campionat de Catalunya de clubs, disputada aquest dissabte a Amposta i excel·lentment organitzada per la UA Montsià. L'equip tarragoní va sumar un total de 18.989 punts que, sumats als punts aconseguits en la primera jornada, l'han situat en la posició 22 de la classificació conjunta, de manera que disputarà la final en el grup C.
L'actuació dels tarragonins va ser molt regular, i ni el fort vent imperant durant tota la tarda els va impedir rendir al millor nivell. L'actuació més destacada, en quant a punts aportats a l'equip per la marca realitzada, va còrrer a càrrec de l'equip femení de 4x100, integrat per Laura Yan Solé, Mireia López, Alícia Vázquez i Andrea López, que quallava una gran cursa aturant el cronòmetre en uns excel·lents 52 segons i 13 centèssimes. També van aportar molts punts les marques assolides per la Mireia López en els 100 metres tanques, correguts amb quasi 6 m/s de vent en contra, la del relleu masculí de 4x100, integrat per Javier Almale, Àlex Cruset, Albert Casadó i Marc Altés o la de la Maria Àlvarez en el salt d'alçada, així com la Paula Rovira al salt de llargada, Laura Yan Solé als 100 metres llisos, la Maria Falcó al salt d'alçada, l'Àlex Cruset als 400 metres llisos o en Marc Altés als 100 metres llisos.
La jornada final del grup C es disputarà el matí del dia 7 de maig, en una pista encara per determinar, i servirà per establir la classificació final, entre les posicions 17ena i 24ena.