L’ECAT brilla en el Campionat de Catalunya de Clubs

Imatge de Blanca Tortajada Pinto
Blanca Tortajada Pinto 16 May 2017

Aquest cap de setmana es va disputar el Campionat de Catalunya de Clubs de promoció al Prat de Llobregat. En aquest campionat, l’Escola va estar representada per 8 equips, un fet molt difícil d’aconseguir, tan difícil, que el CAT va ser un dels només 8 clubs de Catalunya que ho va poder fer factible.

Els millors resultats van anar a càrrec de l’equip infantil femení i cadet femení, que van finalitzar el Campionat en 8a posició, una magnífica plaça que es va aconseguir gràcies a l’esforç i lluita de totes i cadascuna de les integrants de l’equip, en que en les seves proves van finalitzar pràcticament totes en la primera meitat de la classificació.

L’equip cadet masculí va finalitzar en 12a posició, els equips alevins, tant femení com masculí, en 17a posició, l’equip benjamí masculí en 19a i el femení en 22a, i l’equip infantil masculí en 25a.

Una fita que demostra el gran treball que s’està fent des de les categories de promoció, que permet tenyir les pistes de lila i brillar en els campionats de Catalunya.

A destacar també la circumstància que algunes de les atletes que van competir diumenge en la categoria cadet femenina ja formaven part del primer equip benjamí que va presentar l'Escola ara fa vuit anys a aquests campionats en la seva primera participació, de manera que per elles es tracta de la seva vuitena participació consecutiva, el què suposa un altre gran èxit de l'Escola del CAT, pel fet de mantenir part del nucli que va començar durant tants anys, i reforçar-lo any rera any.