Un jove relleu femení de 4x400 del CAT acaba sisè al Campionat de Catalunya Absolut

Lluís Vázquez Vilamajo 06 Jul 2017

L'equip de relleus femení de 4x400 del Club Atletisme Tarragona va finalitzar en una magnifica sisena posició en la final del Campionat de Catalunya de relleus Absolut disputat aquest dimecres a l'Estadi Joan Serrahima de Barcelona. El club tarragoní presentava un equip molt jove, integrat per quatre atletes encara juvenils, com són Sira Bo, Nerea Lago, Maria Buscail i Mireia López. Però tot i enfrontar-se a atletes de categoria sénior, van completar una cursa molt sòlida, finalitzant en sisena posició amb un excel.lent registre de 4.21.51, que constitueix la segona millor marca mai assolida per un equip femení del CA Tarragona en aquesta prova. La victòria final fou per l'equip de l'AA Catalunya, en dura lluita amb l'ISS Hospitalet, que no es va resoldre fins als metres finals.
Amb aquest excel.lent resultat les quatre atletes, que ja van assolir el títol de campiones de Catalunya juvenil en aquesta mateixa prova fa poc més d'un mes, conclouen una llarga i espléndida temporada i un magnífic pas per la categoria juvenil, ja que totes elles, excepte la Sira, passen la temporada vinent a categoria júnior, en la que de ben segur repetiran i encara milloraran els èxits assolits com a atletes juvenils.