Grups d'entrenament i altres novetats per a la nova temporada del CAT

Lluís Vázquez Vilamajo 31 Jul 2017

El Club Atletisme Tarragona segueix treballant per oferir als seus atletes les màximes facilitats per entrenar les diferents especialitats del programa atlètic. Per aquest motiu, s'han previst per enguany algunes novetats que milloraran les prestacions oferides fins ara, com són la recuperació del grup d'entrenament de mig fons i fons, la creació d'un nou grup d'entrenament especialitzat en salts, i la celebració de jornades tècniques d'especialització.

Pel que fa al grups d'entrenament de mig fons i fons, es compta enguany amb la participació de dos entrenadors amb una àmplia experiència, com són en Joan Domingo i José F. Garcia Navarrete, per donar un nou impuls a aquesta especialitat, fins no fa gaire una de les més potents del club.

A banda dels grups existents, una altra novetat és la creació d'un nou grup, dedicat a les proves de salts (alçada, llargada, triple i perxa), que correrà a càrrec d'en Bernat Rocamora.

Amb aquestes noves incorporacions, l'oferta de grups d'entrenament per a la temporada 2017-2018 queda de la manera següent:

1. Proves combinades i iniciació a l'atletisme, José M. Martín i Pere Pardines
2. Velocitat i tanques, Ferran Tortosa,
3. Mig fons i fons, Joan Domingo i José F. Garcia Navarrete,
4. Llançaments, Joan Domingo,
5. Salts (alçada, llargada, triple i perxa), Bernat Rocamora.

A banda de l'habitual, i cada cop més nombrós, grup de pares i mares, de caire multidisciplinar, que seguirà portant en Josep Maria Mateo en l'horari de l'Escola CAT.

Aquests grups estan dissenyats per a atletes de categoria juvenil fins a veterà; els grups de cadet en avall seguiran integrats en l'Escola del club, amb els grups habituals per categories.

Com en anys anteriors, els atletes tindràn l'oportunitat d'incorporar-se al grup que desitgin, preferentment (però no obligatòriament) de la seva especialitat, o repartir el seu temps entre diferents grups, per aquells que vulguin dedicar-se a vàries proves. Per aquells que volgueu incoporar-vos a qualsevol dels grups, podeu contactar directament amb l'entrenador corresponent o fer-nos arribar un correu a l'adreça cat@clubatletismetarragona.cat.

Els dies d'entrenament seran de dilluns a divendres (a concretar per cada grup), i la data d'inici d'entrenaments serà a principis de setembre, excepte el grup de proves combinades i iniciació, que comença l'activitat demà dia 1, i realitzarà sessions de pretemporada els dimarts i els divendres del mes d'agost.

El lloc d'entrenament enguany serà la nova pista de Camp Clar, a partir del dia 2 d'octubre. Fins llavors, cada grup decidirà el lloc de realització dels entrenaments.

La darrera novetat per a la propera temporada será la realització de jornades tècniques, específiques sobre determinades proves, que tindran lloc preferentment en dissabte. Les dates i proves seran comunicades en el seu moment.

Es tracta d'una àmplia oferta pensada per a que tots podem gaudir de la pràctica de l'atletisme i alhora treballar i aprofundir en aquelles proves que més us atraguin, en les millors condicions possibles.