Carla González, campiona d’Espanya cadet de clubs amb l’ISS - L’Hospitalet

Imatge de Blanca Tortajada Pinto
Blanca Tortajada Pinto 10 Oct 2017

Fruit del conveni que el club té amb l’ISS - L’Hospitalet, Carla González, atleta de l’ECAT, va poder col·laborar amb aquest club de Barcelona a aconseguir el Campionat d’Espanya de clubs cadet aquest passat dissabte a Castelló.

Carla finalitzà en 6a posició la difícil prova dels 1.500 metres obstacles amb un temps de 6:03.74 minuts i aportant així un bon grapat de punts necessaris, junt amb la resta d’atletes de l’ISS, per poder alçar-se al calaix més alt del podi. Era la primera participació de la Carla en un campionat d’aquestes dimensions, i ho va resoldre de manera brillant, ja que no va quedar lluny de la seva marca personal havent realitzat molt pocs entrenament, donat que ens trobem a principis de temporada.

Per la seva banda, Bernat Verdú també va col·laborar, en el mateix campionat, amb l’equip masculí de l’ISS – L’Hospitalet. Bernat finalitzà en una grandíssima 2a posició en els 300 metres tanques amb un temps de 41.72 segons, prop també de la seva marca personal. L’equip masculí de l’ISS finalitzà el campionat en 8a posició.