El CAT repeteix com a entitat amb més atletes al cros de Vila-seca

Imatge de Blanca Tortajada Pinto
Blanca Tortajada Pinto 27 Nov 2017

Per segon cap de setmana consecutiu, el Club Atletisme Tarragona torna a ser l’entitat amb més representants en un cros del consell escolar, en aquest cas, el de Vila-seca, que s’ha disputat aquest diumenge. 89 atletes del club han pintat de lila el Parc de la Torre d’en Dolça.

En categoria cadet, hi van haver doblet tant en categoria masculina com en la femenina. Aleix Lago i Emma Alventosa pujaven al calaix més alt del podi, i Dídac Safont i Carla González eren 2ns. Pep, Guifré, Rubén, Pablo i Álex també aconseguien finalitzar aquesta dura cursa.

En categoria infantil, Alexandra Rofes guanyava per tercer cap de setmana consecutiu la seva cursa i Pol Aixalà, era 5è, sent el primer atleta del CAT en creuar meta. Cristina, Lara, Natàlia, Laurine, Leire, Cristina i Óscar els acompanyaven també en la cursa.

Pel que fa als alevins, es van aconseguir dues 3es posicions, que van anar a càrrec de Joan Sinfreu i de Júlia Suárez. Disputant també una gran cursa, van participar Lluc, Marcos, Victor, Marc, Unai, Jairo, Joan, Unax, Gerard, Matías, David, Èrika, Luana, Sofia, Clàudia, Laia, Laura, Ségolène, Silvia, Jasna, Júlia i Tecla.

En el cas dels benjamins, també per tercer cap de setmana consecutiu Guillem Ferran i Eric de la Rosa guanyaven les seves curses, la del 2008 i 2009 respectivament, acompanyats al podi per Nacho Blanco (2008) i Quimey Izaga (2009), que ambdós van ser 3rs. En les curses femenines, les primeres atletes liles en arribar a meta van ser Andrea Molina, a la cursa del 2008, i Clara Ortiz de Landázuri, a la del 2009, les quals van ser 5es les dues. Pau, Joel, Miguel, Núria i Ariadna, participaven també a les curses del 2008, i Ivan, Jeroni, Guifré, Clovis i Júlia, a les del 2009.

En categoria prebenjamí, Diego Lapieza i Marçal Sinfreu feien doblet en ser 1r i 2n respectivament també per tercer cap de setmana consecutiu i Maria Ferran era 2a, en les curses del 2011; mentre que Pablo Jiménez era 3r i Diana Garcia, 4a, en les del 2010. Ferran, Ona, Duïna, Nora, Clàudia, Paula, Judith i Leyre, del 2010, i Leo, Oriol, Aleix, Aleix, Lara i Irene, del 2011, realitzaven també unes magnífiques curses.

Entre els minis, en la cursa del 2013, Aleix Gómez finalitzava en una brillant 3a posició, acompanyat durant la cursa de  Martí, Biel, Kílian i Biel; i Aina Olmo era 6a en la femenina del mateix any. En la cursa del 2012, Maria Martín, que tot i que li va costar decidir-se per córrer, va realitzar una gran cursa per acabar entrant en una magnífica 4a posició.

En categoria absoluta, destacar la 3a posició de Pedro Ortega en la cursa masculina, en la qual també hi participaren Xavier, Nene, Isidre i Ramon; i en la femenina, Maribel Vallvé era 13a i s’emportava, a més, el premi a la participant més veterana del cros, premi que li serveix també com a reconeixement a les seves ganes i il·lusió per competir i seguir millorant.