El cros de Sant Pau, un èxit pel atletes del CAT

Imatge de Blanca Tortajada Pinto
Blanca Tortajada Pinto 04 Dec 2017

Aquest diumenge s’ha celebrat el cros del Col·legi Sant Pau Apòstol, cros en el que el Club hi col·labora des de fa anys. I un cop més, tal com ja és de costum en les últimes cites, ha estat un èxit de participació lila.

En categoria cadet, Dídac Safont i Carla González finalitzaven en 2a posició i Guifré de los Ríos i Emma Alventosa ho feien en la 3r lloc. Pablo, Álex, David, Clàudia i Laia també aconseguien dura cursa, on la primera meitat d’aquesta, era tot pujada.

Entre els infantils, Alexandra Rofes i Lucía Vega tornaven a marcar un altre doblet en ser 1a i 2a, respectivament, i Pol Aixalà pujava al 2n calaix del podi. També hi participaven Cristina, Natàlia, Lara, Laurine, Martina, Cristina, Daniel, Egoitz i Asier.

En categoria aleví, Carla Castellví s’imposava a la seva cursa i Joan Sinfreu finalitzava en 3a posició, uns grans resultats tenint en compte que els dos són alevins de primer any. Víctor, Lluc, Marcos, Oriol, Unai, Joan, Martí, Jairo, Unax, Matías, David, Júlia, Èrika, Luana, Alba, Jana, Sofia, Clàudia, Sílvia, Ifeoma i Tecla també realitzaven un gran paper.

Pel que fa als benjamins, Guillem Ferran guanyava la cursa del 2008, amb Andrea Molina en 5a posició; i en les curses del 2009, Paco Lorenzo pujava al calaix més alt del podi amb Eric de la Rosa en 3r lloc i Clara Ortiz de Landázuri finalitzava en 2a posició. Pau, Nacho, Bernat, Joel, Jofre, Miguel, Ariadna, Elsa i Pilar, del 2008, i Quimey, Ivan, Miquel, Jeroni i Guifré, del 2009, també lluïen la samarreta lila pel col·legi.

En categoria prebenjamí, en les curses del 2011, Diego Lapieza i Lara Garcia eren 2ns i Marçal Sinfreu i Irene de la Rosa, 3rs; mentre que en les del 2010, Ona Sansa creuava meta en 5a posició i Pablo Jiménez ho feia en 12a posició. També realitzaven unes rapidíssimes curses, Aleix, Oriol i Maria, del 2011, i Jan, Ferran, Noé, Gerard, Nora, Duïna, Diana, Bruna i Paula, del 2010.

Entre els minis, Maria Martín era 2a en la cursa del 2012, amb Aniol Nebot en 5a posició; i Aina Olmo era 4a i Martí González, 6è, en les del 2013, ben acompanyats de Celia i Kílian.

I en la cursa popular, en la categoria masculina el podi va ser completament lila, amb Óscar Gómez al capdamunt, Pedro Ortega en 2n lloc i Fernando Flores en 3a posició; i en la femenina, Esperança Anguera finalitzava en una brillant 2a posició. Nene, Joan, Javier, Dídac, Bernat, Patricia, Melinda i Maribel també representaven d’una magnífica manera al club.