Les noies del CA Tarragona acaben vuitenes al Campionat de Catalunya de clubs sub-20

Imatge de Blanca Tortajada Pinto
Blanca Tortajada Pinto 17 Jan 2018

Les joves atletes del Club Atletisme Tarragona van finalitzar en una excel·lent vuitena posició final en el Campionat de Catalunya de Clubs sub-20 en pista coberta, disputat aquest diumenge a Sabadell. El jove equip tarragoní, amb una mitjana d'edat molt baixa que permet augura-li un gran futur, va quallar una actuació molt regular, fins a assolir posició de finalista en una dura competició amb els millors clubs de Catalunya.

La competició va començar amb força amb la quarta posició assolida per Maria Falcó en el salt d'alçada, en superar el llistó situat a 1,55 metres. Simultàniament, l'Alícia Vázquez era setena als 60 metres tanques, amb un temps de 9.60 segons, i la Mar Vázquez novena en el salt de llargada, amb un millor salt de 4,89 metres amb el que millorava la seva marca personal.

A continuació, era el torn de les més joves, encara de categoria cadet, com Laura Yan Solé, que era novena als 60 metres llisos amb un registre de 8.51 segons, molt a prop de la seva millor marca, la Carla González, que finalitzava la dura prova dels 3.000 metres llisos en la desena posició amb un temps de 12:32.83 minuts, i la L. Marimon, que finalitzava en una excel·lent quarta posició final en el triple salt, amb un gran registre de 11,08 metres que suposen marca personal, rècord absolut del club i marca mínima per al Campionat d’Espanya sub-16.

Maria Buscail aportava també un bon grapat de punts en finalitzar sisena en els 400 metres llisos, amb un temps de 1:05.21, mentre que la Berta Prados era onzena en els seus primers 200 metres llisos, amb un temps de 30.29, i la Núria Menchón debutava també en la prova del pes absolut (de 4 kg) enviant l'artefacte fins als 7,49 metres, finalitzant en setena posició. Per la seva banda, la Berta Sánchez era novena en el salt amb perxa, en superar el llistó situat a 2,40 metres.

En les proves del mig fons, la Sira Bo completava una gran cursa als 800 metres llisos, finalitzant en quarta posició amb un sensacional temps de 2:32.71, que rebaixa la seva marca personal en pista coberta en més de quatre segons. Per la seva banda, la Emma Alventosa afrontava amb decisió el seu debut en els 1.500 metres llisos, però es veia obligada a abandonar a dues voltes del final per molèsties a una cama.

La competició finalitzà amb el relleu 4x400 metres, en el què l'equip tarragoní va haver de lluitar de valent en la seva sèrie, amb continus avançaments, fins a finalitzar en onzena posició, amb un temps de 4:38.99, que li permetia assegurar la vuitena posició final.