La Diputació de Tarragona renova el seu suport econòmic al club

Imatge de José Miguel Martín Álvarez
José Miguel Martín Álvarez 04 Mar 2018

La Diputació de Tarragona ha concedit al Club Atletisme Tarragona dues ajudes, en el marc de la Convocatòria 2017 de Subvencions a Ajuntaments i Entitats Esportives per Esport Base i activitats esportives extraordinàries.

El club tarragoní ha rebut de nou un ajut de suport a l'esport base. La subvenció dóna suport a la tasca de l'Escola d'atletisme del club tarragoní. Una ajut que ha d'ajudar a suportar les grans despeses de portar aquest esport a tants nens i nenes. La tasca divulgativa d'aquest esport i els resultats esportius es veuen doncs recompensats per una institució que demostra un cop més el seu compromís amb les entitats de la ciutat.

Per altra banda, li ha estat concedit també al CAT un ajut per les activitats extraordinàries realitzades durant l'any 2017. L'ajut ha de donar cobertura econòmica a l'organització que va fer el club dintre de les jornades englobades al programa de la Federació Espanyola "Divirtiéndose con el atletismo". Jornades que van permetre la conseqüenció de marques a atletes de l'escola del club i del col·legi Sant Pau Apòstol de la ciutat que van acabar participant al Campionat nacional celebrat a Madrid.