Mireia López subcampiona d'Espanya de clubs

Imatge de Blanca Tortajada Pinto
Blanca Tortajada Pinto 17 May 2018

El passat dissabte, l'atleta del CA Tarragona va ajudar a aconseguir el subcampionat d'Espanya per equips de categoria sub20 a l'ISS-L'Hospitalet, club amb el qual el CAT té un conveni de col·laboració per participar en campionats d'equips de nivell estatal.

Mireia participava en els 100 metres tanques, prova en la qual aconseguia la victòria rebaixant la seva marca personal, alhora que feia també el rècord de club, amb un sensacional registre de 14.43 segons. Amb aquesta victòria, el club barceloní sumava 8 punts, essencials per aconseguir el subcampionat, superant per tan sols 1 punt al tercer classificat, el València Esports, que aconseguia 108 punts. La victòria se la va emportar el Playas de Castellón, amb 123 punts.