Mireia López subcampiona d'Espanya de 100 metres tanques

Imatge de Blanca Tortajada Pinto
Blanca Tortajada Pinto 27 Jun 2018

L'atleta del Club Atletisme Tarragona Mireia López es va proclamar aquest passat cap de setmana subcampiona d'Espanya de 100 metres tanques de categoria sub20. Es va haver de recórrer a la foto-finish per saber el desenllaç d'aquesta prova, donat que les dues primeres classificades van marcar el mateix temps, 14.33 segons. Finalment, Mireia López va ser subcampiona per darrere de l'atleta del Atletismo Arroyomolinos Daniela Fra. Destacar que Mireia s'havia imposat en la seva semifinal amb un brillant temps de 14.28 segons, que suposava una nova marca personal i un nou rècord absolut del club.

Dos atletes més van disputar també el Campionat d'Espanya, però en aquest cas de categoria sub18: Álex Cruset i Bernat Verdú. Ambdós atletes prenien sortida en els 400 metres tanques, i aturaven el cronòmetre en 56.39 segons l'Álex, que finalitzava en 4a posició de la seva sèrie de semifinals, i en 58.13 segons el Bernat, que era 7è de la seva sèrie.