El lila destaca a la St Silvestre de Tarragona

Imatge de Bàrbara Pintado Duch
Bàrbara Pintado Duch 09 Jan 2019

El passat dia 31 de desembre es va disputar, com ja és costum, la Cursa Sant Silvestre de Tarragona, la qual és el 15è any que es celebrava.

La cursa que organitzava el Club Esportiu Tarragona Fondistes es va rebatejar com a Sang Silvestre. La tradicional cursa amb què es tanca l’any, patrocinada per BBVA CX, va ser de caràcter solidari. La novetat d’enguany és que les cent primeres persones que fessin donació al Banc de Sang i Teixits de l’Hospital Joan XXIII tindrien la inscripció gratuïta. Per a la resta de persones que també van voler contribuir amb aquesta iniciativa, se’ls va entregar el Pitrall 0. La cursa va comptar  amb 2.100 participants i va tenir un recorregut de 6,5 quilòmetres.

Tots els atletes que van prendre part en aquesta competició van obtenir molts bons resultats. Volem destacar les espectaculars posicions d’alguns dels atletes del nostre club, com són per exemple: en dones, la 10ª posició de Júlia Suárez, la 13ª de Marta Ros i la 18ª de l’Antònia Royo. En homes la 4ª posició de Jorge de Andrés, la 6ª de Pedro Ortega, la 8ª de Xavi Ros i la 13ª de Jordi Puig.

Més de 40 atletes del Club Atletisme Tarragona van participar en aquesta cursa, va ser un dia radiant, ple d’emocions per acomiadar aquest any 2018 amb un ambient més que festiu.

Classificació: