Pluja de participació de l'ECAT al Campionat de Catalunya

Imatge de Nerea Lago Garbajosa
Nerea Lago Garbajosa 27 Jun 2019

El passat cap de setmana es va celebrar el campionat de Catalunya SUB10, SUB12, SUB14 i SUB16 a Lleida.

El club va tenir una gran participació a totes les categories!

Dissabte van participar els atletes SUB10, SUB12 i SUB14, a continuació us expliquem quins van ser els resultats:

En categoria SUB10, l'atleta Pau Esteve va assolir el 2n lloc al 60 llisos i el 3er lloc a salt de llargada; en 1000 metres marxaPaula Diez va quedar 4a i Irene De La Rosa va quedar 10ena; en 1000 metres llisos Diana García va quedar 7a i Nora Montolio va assolir la 10ena posició; en salt de llargada, Nora Montolio va quedar 9a, i per acabar, Marçal Sinfreu va quedar 12e en salt d'alçada.

En la categoria SUB12, Guillem Ferran va vèncer en la prova de 60 metres tanques i va aconseguir un 2n lloc a llançament de pes; Victor Jimenez va quedar 2n al salt d'alçada i 3er al salt de llargada, Pau Crespo va assolir la 4rta posició al llançament de pilota i 5è al llançament de pes; Eric De La Rosa va aconseguir una magnífica 6ena posició a 2000 metres llisos; Paco Lorenzo va quedar 7è al salt de llargada i 8è a 60 metres llisos, i per acabar, Clara Ortiz va quedar 10a a 2.000 metres llisos.

En la categoria SUB14, vam comptar amb la participació de Lluc Subiros a llançament de javelina, obtenint la 2na posició, i en salt de llargada, 5è; Julia Suarez va quedar 2a 3000 metres marxa; Silvia Vicente va quedar 5a a triple salt i 5a a 80 metres llisos, on Emma quedava just darrere seu amb un 6è lloc; Emma Esteve també va quedar 5a en salt de perxa, i Luana Izaga va finalitzar 8a en la mateixa prova, i per últim, Unai Ortiz va acabar 14è al 220 metres tanques.

Diumenge es va disputar la final del Campionat De Catalunya SUB16, on van participar un gran número d'atletes de L'ECAT: Laurine Elisa Marimon, va guanyar salt de llargada amb rècord del club inclòs; Alexandra Rofes, va finalitzar 4a a la cursa dels 1000 metres llisos, fent rècord del club com Laurine; Martina Pomes va finalitzar 7ena al salt d'alçada, on Laura Santos va assolir la 11ena posició; Oscar Bartolomé, va acabar en 8ena posició en llançament de pes; en 300 metres tanques, Laurine Elisa Marimón va acabar 9ena i Natàlia Sánchez va finalitzar en 12ena posició; en 100 metres llisos Martina Pomes acabava en 10ena posició, on Leyre Domínguez assolia la mateixa posició als 100 metres tanques, i per últim, Oriol Aldave, va acabar 11è en llançament de martell.

Aquest campionat ha deixat grans marques personals i molt bons resultats per a tothom, fet que omple d'orgull a l'Escola!

Moltes felicitats atletes, i bon estiu. Ens veiem al setembre!