Tres atletes del CA Tarragona finalistes al Campionat de Catalunya Absolut

Imatge de Josep Maria Mateo Sanz
Josep Maria Mateo Sanz 22 Jul 2019

Marina Tibau assolia la cinquena plaça en el concurs del llençament de pes amb un millor llençament de 11.10 metres, en una final molt disputada on l'atleta de l'ISS Hospitalet Anna Ruíz va ser la guanyadora (12.06 m), sent segona l'atleta tarragonina de l'Avinent Manresa, Montserrat Montañés (11.92 m) i tercera Clara Remacha (11.63 m).

En la cursa dels 800 metres, Patrícia Amador aturava el crono als 2'18''84, arribant a meta en 7è lloc i fent la serva marca personal. Amador arribava de fer una espectacular actuació una setmana abans a Sagunto en el Campionat d'Espanya Màster i va demostrar a Serrahima un gran estat de forma.

Mireia Tortosa va finalitzar 8a en el concurs de llençament de javelina, amb una millor marca de 27 metres i 5 centímetres. Pascual del F.C. Barcelona, Ramos de l'ISS Hospitalet i Sellarés de l'Avinent Manresa, van ser les tres atletes que van pujar al podi.

La participació d'aquestes tres atletes, mostren en aquest fi de temporada l'estatus del Club Atletisme Tarragona, sobretot en categoria femenima on la propera temporada participaran en la màxima divisió de l'atletisme català en el Campionat de clubs a Pista Coberta.