El CAT al cros internacional d'Atapuerca

Imatge de Bàrbara Pintado Duch
Bàrbara Pintado Duch 13 Nov 2019

Aquest passat cap de setmana, es va disputar a Atapuerca el "Cros Internacional de Atapuerca".

És una competició de Camp a Través que se celebra amb la finalitat de promocionar els jaciments de la Serra d'Atapuerca que van ser declarats Patrimoni De la Humanitat per la UNESCO.

Membres del Club Atletisme Tarragona es van desplaçar fins a la província de Burgos per poder participar a aquesta cursa tan important.

Destaquem les bones posicions de les atletes del club, Maria Buscail 49ena, Nerea Lago 58ena i Ane Bermejo 36na (atleta del grup d'entrenament competint pel CA Ardoi) i també Cristina Iniesta (sub 16) 151ena i Carla González (sub18) la 109ena.

També van córrer Gerard Parera, 112è, Moad El Kouzi 120è i Óscar Lefler (sub16) 83è.

Aleix Lago i Carlos Filló van ser baixa d'última hora per malaltia i lesió.

Tot i les condicions atmosfèriques d'aquell dia, pluja, fred i molt de vent, els atletes van poder córrer i disfrutar de la cursa.