EXCEL·LENT PARTICIPACIÓ DEL CAT A LA JEAN BOUIN A BARCELONA I A LA MITJA MARATÓ DE TARRAGONA

Imatge de Bàrbara Pintado Duch
Bàrbara Pintado Duch 26 Nov 2019

Aquest cap de setmana, van coincidir esdeveniments molt importants de la temporada atlètica, dos d'ells van ser la Jean Bouin a Barcelona i la Mitja Marató i els 10km a Tarragona.

El Club Atletisme Tarragona va tenir molt bona representació en els dos esdeveniments.

A la Jean Bouin, a la cursa popular de 5 km hi van participar en Xavier Ros i la Maria Buscail. En Xavier arribava el 23è amb una marca de 16min 48 segons i la Maria Buscail era la 22ena dona amb una marca de 24min 58 segons.

En les categories escolars també hi va haver una gran representació: A la categoría sub 10 femení la Paula Diez va arribar en 27 posició i posteriorment i molt properes la Irene Jiménez 34ena i Marian Ferran 37ena.

En la categoría sub 12 masculí en Victor Jiménez arribava en 30na posició i tot seguint en 32ena posició en Guillem Ferran, mentres Quimey Izaga arribava el 42è. En categoria sub 12 femení gran resultat de la Iris Garrido que entrava en 12na posició.

En la categoría sub 14 masculí en Lluc Subirós era 12è i en categoría femenina la Luana Izaga era 16ena.

Els més joves van tenir la sort de trobar-se amb Adel Mechaal i Esther Guerrero amb quin van poder fer-se fotografies.

Per altra banda, a la Mitja Marató i 10km a Tarragona, sobretot cal destacar en Jorge De Andrés que arribava en una espectacular segona posició, amb una marca de 1h 15 min 16 segons, només superat per en Xavi Garcia Insa del Facvac amb una marca de 1h 13 min 25 segons, en el pas del km 3 en Xavi Garcia ja anava per davant de la resta d’atletes de la mitja marató. En Jordi Sentis feia la 61ena posició i la Fermina Garrido 43ena posició en dones.

En els 10 km Pedro Ortega arribava en 19è lloc amb una marca de 35min 46 segons. En la mateixa cursa, en categoria de dones la Carme Ferré entrava en la 22ena posició, Esperança Anguera en la 26ena i l’Antonia Royo en la 30ena.

Com ja és costum el Club Atletisme Tarragona, també col.labora ajudant en un dels avituallaments de la cursa. Aquest any en l'avituallament del km6, a la magnífica ubicació del balcó del Mediterrani.