Èxit de participació del Club Atletisme Tarragona en el Campionats de Catalunya Absolut

Imatge de Álex López Vila
Álex López Vila 07 Feb 2020

Fins a un total de 9 atletes estan inscrits en el Campionat de Catalunya Absolut Indoor aquest proper diumenge 9 de Febrer a Sabadell, pel fet d'estar entre els millors classificats en les respectives proves.

Amb moltes possibilitats de medalla competirà Jan Sans en els 60 m llisos que encapçala el rànquing masculí; en aquesta mateixa prova hi serà present Jan Monserrate...
Marc Jose en els 60 metres tanques, Dídac Expósito en el llançament de pes completen la representació masculí del Club Atletisme Tarragona.

Laura Yan Solé en els 400 metres, Melissa Gomis i Andrea Trapé en els 60 metres tanques, que també ho farà en el salt de llargada, Maria Falcó en el concurs del Salt d'alçada i Marina Tibau en el llançament de pes, seran les representants femenines del Club.

Alicia Vázquez, Núria Caballero i Mireia López, lesionades, son baixes en aquest darrer tram dels esdeveniments de Pista Coberta en una Campionat de Catalunya Absolut on l'elevada partipació lila representa un èxit pel club tarragoní.

Fotos: Merino, Vico i Tibau