Jan Sans aconsegueix una medalla de bronce agredolça en els 60 metres llisos del Campionat de Catalunya Absolut de Pista Coberta

Imatge de Álex López Vila
Álex López Vila 11 Feb 2020

Fins a 9 atletes del Club Atletisme Tarragona van ser presents el Campionat de Catalunya Absolut de Pista Coberta, fita mai registrada fins al moment.

Jan Sans, que va ser el medallista dels participants del CAT, aconseguia el pas a la final dels 60 llisos baixant dels 7 segons (6.93 segons) i finalitzava en tercera posició en la final aturant el crono al cap de 6.90 segons, arribant coix a meta després de patir una estrebada muscular quan era primer i estava a pocs metres de l'arribada. El guanyador de la prova va ser l'atleta del Cornellà At, Bernat Canet (6.80 segons) i segon Arnau Monné del F.C. Barcelona (6.88 segons). En aquesta prova, Jan Monserrate era desqualificat per sortida nul·la.

Marina Tibau era cinquena en un concurs irregular on en el segon llançament va aconseguir llençar fins els 11,25 metres.

Andrea Trapé participava en les proves de 60 metres tanques i en el concurs del salt de llargada. Finalitzant en posicions de finalistes en ambdues proves. En la semifinal del 60 metres tanques Andrea els feia en 9.12 segons, i a la final era setena (9.52 segons) en tocar la primera tanca i no permetent-li lluitar pels llocs capdavanters. En el concurs de salt de llargada feia un millor salt de 5,36 metres aconseguint la 7a plaça.

Marc Jose era 10è en la prova dels 60 metres tanques, 8.55 segons, i Dídac Expòsito 11è en la prova del llançament de pes, amb un millor llançament de 11,29 metres.

En el concurs del Salt d'alçada, Maria Falcó era 11a, empatada amb la 10a atleta, saltant dins els 1,58 metres.

Melissa Gomis no es va poder classificar per la final en la prova dels 60 metres tanques, aturant el crono a la semifinal als 9.44 segons.

Destacar en el còmput global la magnifica 8a classificació entre els clubs catalans participants en aquest Campionat Absolut, tot i els entrebancs patits en les darreres setmanes en forma de lesió d'alguns dels atletes que partien en opcions de bons resultats.