L'equip Sub18 femení del Club Atletisme Tarragona subcampiones Catalunya 4x400 en pista coberta. Els equips Sub14 masculí i femení classificats per la final

Imatge de Álex López Vila
Álex López Vila 18 Feb 2020

Les atletes del Club Atletisme Tarragona Clàudia Mir, Laura Yan Solé, Laurine Marimon i Leyre Domínguez s'ha proclamat subcampiones de Catalunya de relleus 4x400 aquest cap de setmana a Sabadell.

Fantàstica actuació de les joves atletes del CAT, totes elles sorgides de l'Escola creada fa 10 anys i que torna a donar alegries al club i a tota la família lila.

A les semifinals les integrants del CAT van fer una gran cursa, aturant el crono als 4'11'01'' que representa rècord del club, marca que permetia classificar-se per la final.

La final va ser molt renyida i la valentia de les atletes tarragonines va fer que durant les primeres postes, l'equip del CAT lluités cara a cara amb el gran dominador de la prova el F.C. Barcelona, que es va adjudicar la victòria. El CAT femení SUB18 va assolir el subcampionat darrere del Barça que va fer el record d'Espanya SUB 18

En altres proves de relleus en les que competien atletes del CAT d'altres categories, els Sub14 masculí (Jan Vives, Lluc Subirós, Víctor Jiménez i Joan Martorell) van guanyar la seva sèrie amb un gran temps de 1:52.79, cosa que els hi va permetre classificar-se per a la final amb el segon millor registre.

Les noies Sub14 (Luana Izaga, Maria Blázquez, Vera Fernández i Silvia Vicente) van aconseguir passar a la final amb un temps de 1:57.74, el quart millor temps de tots els equips.

Per un altra part, els nois Sub16 en 4x300, van parar el cronòmetre en 3:00.16, sent aquesta una molt bona marca pels atletes Hugo Saiz, Oriol Cacho, Gerard Ferrandiz i Adrian Mellaerts.

Les noies Sub16 (Natalia Sánchez, Emma Esteve, Martina Pomes i Mireia Viera) en una sèrie molt exigent, van aconseguir quedar en 4a posició de la sèrie amb un temps de 3:04.81.