BRILLANT ACTUACIÓ DELS ATLETES DEL CLUB ATLETISME TARRAGONA EN EL CAMPIONAT DE CATALUNYA ABSOLUT I SUB-23

Imatge de Álex López Vila
Álex López Vila 13 Oct 2020

5 atletes del Club Atletisme Tarragona participaven al Campionat de Catalunya Absolut-Sub-23 celebrat el cap de setmana passat a Igualada.

En la jornada de dissabte, Laurine Elisa Marimon aconseguia la medalla de bronze en una ajustada final en el campionat absolut en la prova de salt de llargada amb una marca de 5,53 m. Xavier Ros participava en la prova dels 1500 m.ll on aconseguia la plata en el campionat sub 23 i el 5è lloc absolut amb una marca de 4:08:58. I Marina Tibau participava en la prova de llançament de pes en la que amb una marca de 10,40 m aconseguia una brillant 6a posició.

En la jornada de diumenge Ros tornava a competir, però aquest cop en la prova dels 800 m.ll fent marca personal parant el cronòmetre en 1:58:39 aconseguint una magnifica 6ena posició en el campionat sub-23 i la 13a en el campionat absolut. Didac Exposito participava en la prova de pes absoluta en la que quedava 9è amb una marca de 11,28 m. La jornada va concloure amb la participació de Joana Domingo en la prova de disc en la que enviava l’artefacte fins als 29,04 m, marca amb què aconseguia una brillant 5a posició en el campionat sub-23 i  la 10a posició absoluta.