EL CLUB ATLETISME TARRAGONA ORGANITZARÀ EL LXIX CAMPIONAT D'ESPANYA SUB-18 A TARRAGONA

Imatge de Álex López Vila
Álex López Vila 16 Oct 2020
El Club Atletisme Tarragona organitzarà aquest cap de setmana el LXIX Campionat d’Espanya sub18 a l’estadi Natalia Rodriguez situat en l’anella mediterrània de Campclar, un gran repte pel club creat el 1990 i el qual l’any 2009 va formar la seva pròpia escola d’atletisme.
Tot i les restriccions esportives anunciades pel Govern de Catalunya, el campionat es podrà disputar en tractar-se d’una competició de caràcter estatal. L’esdeveniment que es disputarà en doble sessió, dissabte i diumenge de 10:00 a 18:00 i compta amb una participació de 600 atletes estarà marcat pels protocols de la Covid-19 i es podrà seguir en directe pel canal oficial de youtube de la Real Federació Española de Atletismo.
En aquest campionat col·laboraran 86 voluntaris, 76 del club i 10 del Consell Esportiu del Tarragonès. 22 d’aquests voluntaris es dedicaran exclusivament a protocols vinculats a la Covid-19.
Pel Club Atletisme Tarragona, que compta com a patrocinadors amb Gestoria Sugranyes, Carbonell Figueras, MRW, Universitat de Barcelona, Hoteles H-10, Port de Tarragona i Cocoa-Cola, representa un gran repte l’organització d’aquest campionat d’Espanya i a més si se li afegeix el delicat moment que viu el país en situació de la pandèmia causada per la Covid-19.
Laurine Elisa Marimon, atleta sub18 de primer any, representarà al Club Atletisme Tarragona en les proves de salt de triple en la qual parteix amb la millor marca de les inscrites i en salt de llargada en la qual parteix amb la 13a millor marca.
Cartell oficial de la RFEA i fotografia de JJVico (Laurine E. Marimo)