NOTA JUNTA DIRECTIVA

Imatge de Álex López Vila
Álex López Vila 01 Nov 2020

Apreciats atletes, entrenadors, socis

Com sabeu vivim moments complicats des de mitjans de març amb l'inici de la pandèmia de la Covid-19 i no volem deixar d'agrair la gran implicació dels entrenadors dels grups de tecnificació, monitors de l'escola, atletes i nens de l'escola que han fet que el club reiniciés l'activitat esportiva al mes de juny en condicions que han anat a millor dia a dia, sense oblidar aquelles pautes de jocs i seguiment d'activitat física durant els llargs i durs mesos de confinament.

El reinici, a finals de juny va ser especialment motivador, organitzant entrenaments durant els mesos de ple estiu entrenant a les pistes d'atletisme, adaptant-nos a l'aforament proposat pel Patronat d'Esports adaptant-nos de la millor manera possible per poder dur a terme els entrenaments.

Gràcies a tot això, gràcies a la vostra voluntat de superar aquest malson, molts dels que van seguir els entrenaments durant aquests mesos d'estiu han pogut participar en Campionats de Catalunya i alguns als d'Espanya amb magnífics resultats, però sobretot amb una demostració de compromís encomiable. A més, molts heu entrenat amb rigor fins avui tenint un objectiu: la temporada 2020-21. Heu tingut un comportament exemplar.

Per rematar-ho, el Club fa dues setmanes va organitzar el Campionat d'Espanya Sub18 on més de 80 voluntaris, atletes del club i pares d'atletes, van participar col·laborant en l'organització. Un Campionat estatal que era el primer que organitzàvem amb la dificultat afegida de les mesures de prevenció sanitària que comportava la pandèmia actual. Hem rebut elogis de la RFEA, dels jutges tant de la FCA com de la RFEA, així com d'altres institucions per la nostra implicació i sobretot per com va fer la feina el voluntariat que ha estat implicat minut a minut.

Ara toca de nou una aturada i esperem que sigui curta. Us demanem paciència i compromís, el que sempre heu mostrat durant aquests mesos. Nosaltres, farem tot el que estigui en les nostres mans perquè la pandèmia afecti el menys possible a l'activitat del Club.

JUNTA DIRECTIVA