ATURADA PROVISIONAL DE L'ACTIVITAT DE L'ESCOLA

Imatge de Álex López Vila
Álex López Vila 11 Jan 2021
Benvolguda família de l'Escola del Club Atletisme Tarragona

Degut a les actuals restriccions de mobilitat i la limitació de fer l'activitat en grups de com a maxim 6 persones, ens veiem obligats a ATURAR L'ACTIVITAT DE L'ESCOLA i a organitzar un pla alternatiu en cas de que les restriccions s'allarguessin més enllà del proper 17 de gener.

Hem traslladat a totes les families un pla d'entremanent que compleixi amb les limitacions establertes, grups de 6 persones (5 atletes + 1 monitor), per això hem plantejat entrenaments en dues franges horàries per poder donar servei a tots els nens mentre durin les restriccions i així poder reiniciar l'activitat de nou el proper 19 de Gener.

Us recordem també que la limitació de mobilitat municipal, que serà efectiva de dilluns a diumenge, també s’aplica a la pràctica esportiva, per tant els esportistes de fora de Tarragona que assistiu als entrenaments a partir del moment que es reinicin, ho fareu sota la vostra responsabilitat.

Els atletes que per limitacions municipals no pugueu assistir en aquests entrenaments, el Club descomptarà la part proporcional de les setmanes que no puguin realitzar l'activitat.

Esperem que entengueu la situació, seguirem treballant per continuar realitzant l'activitat mentre se'ns permeti.

JUNTA CLUB ATLETISME TARRAGONA