BRONZE PER MIREIA LÓPEZ AMB PRESÈNCIA DE TRES ATLETES DEL CLUB ATLETISME TARRAGONA A L’ESTATAL SUB23 INDOOR

Imatge de Andrea López Urbano
Andrea López Urbano 15 Feb 2021

El cap de setmana es va celebrar a l'estadi Lluis Puig de València el Campionat d’Espanya Sub23 de Pista Coberta on 3 atletes del Club Atletisme Tarragona hi van participar.

Mireia López després de dos anys de lesions tornava a competir en un Campionat Estatal i era bronze als 60 metres tanques femení. L’atleta tarragonina es va assegurar a la semifinal la plaça de finalista amb una marca de 8,76 s. Finalment López se’n va endur la tercera plaça i una millor marca personal (MMP) de 8,65 s que li permetrà participar al Campionat d'Espanya Absolut el proper cap de setmana a Madrid.

Nuria Caballero finalitzava setena d’Espanya en salt d’alçada femení amb una marca d’1,65 m. L’atleta cambrilenca, atleta de primer any de la categoria, va superar tots els llistons en el primer intent fins a l’alçada d’1,69 m que queia per ben poc.

Andrea Trapé també va participar en els 60 metres tanques femení finalitzant en vuitena posició de la seva semifinal amb un temps de 9,24 s que suposa millor marca de la temporada.

Fotografia de la RFEA