Laurine Elisa Marimon campiona en triple salt i subcampiona en salt de llargada al català sub18

Imatge de Andrea López Urbano
Andrea López Urbano 08 Mar 2021

Quatre atletes del Club Atletisme Tarragona van participar el cap de setmana en el Campionat de Catalunya en categoria Sub18, celebrat al Palau Sant Jordi.

Laurine Elisa Marimon, que entrena al CAR de Sant Cugat, va ser la gran destacada en la jornada. La cambrilenca es va proclamar campiona de Catalunya en el triple salt amb un millor salt de 11,93 m, i va ser subcampiona de Catalunya en salt de llargada on va millorar la seva marca de la temporada, saltant fins als 5,50 m.

Òscar Lefer i Hugo Rodríguez, ambdós entrenats per David Lago, prenien part dels 1500 m.ll i 800 m.ll. Lefer finalitzava 9è els 1500 m.ll amb un temps de 4’18”16, que suposa una nova millor marca personal. Rodríguez va tenir menys sort, ja que un cop durant la carrera el va fer caure i va abandonar.

Pol Aixalà, atleta entrenat per Ferran Tortosa, va finalitzar 11è els 400 m.ll amb un temps de 56,70s, va estar lluny de la seva millor marca personal degut a una caiguda en els últims metres de la prova.

El proper cap de setmana es celebrarà a Barcelona el campionat d’Espanya Sub18, enel que el club tarragoní tindrà representació per part de Laurine.