3 podis del Club Atletisme Tarragona al català màster de pentatló de llançaments

Imatge de Andrea López Urbano
Andrea López Urbano 13 May 2021

El passat diumenge 9 de maig, es va disputar el Campionat de Catalunya Màster de Pentatló de Llançaments a l'Estadi Josep Pla Arbonès de Palafrugell, on tres atletes del Club Atletisme Tarragona hi van participar.

En categoria F35, Bàrbara Pintado es proclamava campiona de Catalunya amb una marca de 1958 punts. Pintado iniciava el pentatló amb 3 nuls en el martell, però es va refer ràpidament en la segona prova en enviar l'artefacte del pes fins als 8,30 metres. En disc va fer una marca de 34,24 metres. En el llançament de javelina va fer un millor llançament de 21,76 metres, el que suposa una nova millor marca de la temporada. I finalment en el llançament de martell pesat va fer marca personal en enviar l'artefacte de 9,08 kg fins als 10,85 metres.

En categoria M70, Luís Sáez es va proclamar campió de Catalunya amb una marca de 2290 punts. Sáez va iniciar el pentatló amb la prova del martell on va fer marca personal en enviar l'artefacte fins als 17,67 metres. En el llançament de pes va fer una marca de 8,10 metres. En el disc va enviar l'artefacte fins als 23,57 metres. En la javelina va fer un millor llançament de 26,50 metres. I finalment en el llançament de martell pesat va enviar l'artefacte fins als 9,92 metres, el que suposa una nova millor marca personal.

En categoria M35, Adrià Serres es va proclamar subcampió de Catalunya amb una marca de 2224 punts. Serres va aconseguir la primera posició en la prova del martell amb una marca de 28,78 metres i en la javelina en enviar l'artefacte fins als 42,19 metres. En el llançament de disc va ser segon amb un millor llançament de 33,99 metres. I va ser tercer en el llançament de pes amb una marca de 10,32 metres i en el llançament de martell pesat amb una marca de 7,40 metres.