Nuria Caballero i Mireia López bronze en l’estatal sub23 d’aire lliure

Imatge de Andrea López Urbano
Andrea López Urbano 23 Jun 2021

Aquest cap de setmana, 3 atletes del CA Tarragona van participar en el Campionat d’Espanya en categoria sub23 celebrat a Nerja on van aconseguir 2 bronzes i un lloc de semifinalista.

La Nuria Caballero va ser bronze en el salt d’alçada. L’atleta entrenada per Bernat Rocamora va superar el llistó als 1,73 metres, el que suposa una nova millor marca personal per ella i un nou rècord del club. La cambrilenca va quedar empatada amb la segona classificada, però va ser tercera pels nuls comesos durant el concurs. Per Caballero i per Rocamora és la primera medalla en un campionat estatal.

L’altra medalla de bronze va ser de Mireia López. En les semifinals l’atleta entrenada per Àlex Mancheño va parar el cronòmetre en 13,74 segons, millorant en 63 centèsimes la seva millor marca de la temporada i en 56 centèsimes la seva millor marca personal que datava del 2018 i establint un nou rècord del club. A la final va arribar tercera a meta amb una marca de 13,58 segons, marca invalidada pel vent al ser superior dels 2,0 m/s. Aquest campionat suposa una gran fita per l’atleta, ja que després de dos anys de lesions ha pogut tornar a competir en un Campionat d’Espanya d’aire lliure.

Menys sort va tenir l’Andrea Trapé, atleta entrenada per Ferran Tortosa. L’altafullenca que prenia part de les semifinals dels 400 metres tanques es va quedar a una sola posició de poder passar a la final. Trapé que s’acomiadava de la categoria en aquest campionat, va ser tercera en la seva semifinal amb una marca de 1’02”92, quedant-se a 51 mil·lèsimes del seu millor registre.