l'Escola finalitza la temporada amb la jornada de cloenda

Imatge de Bernat Rocamora Chaparro
Bernat Rocamora Chaparro 30 Jun 2021

Dimarts 22 l'escola va posar punt i final a la temporada celebrant-ho amb la festa de cloenda a l'Estadi Natalia Rodríguez de Campclar.

Més de 100 atletes van participar a la jornada lúdica i festiva, amb proves diferents a les que estan acostumats a fer, com ara saltar per parelles amb objectius diversos, una cursa de relleus amb tanques entre categories, i una volta a la pista amb obstacles, habilitats i exercicis diversos a superar, amb ria refrescant inclosa!

Era el dia de fotografiar els 5 grups de l'escola ( per prevenció no vam poder fer-ho de tota l'escola), jugar amb aigua, menjar llaminadures que els monitors van repartir, i d'acomiadar-se fins el proper curs.

Com és obvi, aquesta ha estat la temporada més difícil de totes. Hem hagut d'adaptar-nos a mesures que han anat canviant segons l'evolució de la pandèmia, que per sort, des del principi les hem pogut anar trampejant el millor possible: fent entrenaments a casa, entrenant fora de la pista, augmentant el nombre de monitors i adaptant horaris per complir els límits de màxim 6 atletes per grup...

Gràcies a l'esforç tant del club com de les famílies, no només hem salvat la temporada sinó que l'hem finalitzat (a faltar de celebrar-se el Campionat d'Espanya Sub16) amb un èxit espectacular, sent l'any amb més participacions als campionats de Catalunya, tant de clubs, com individual o relleus, i l'any amb els resultats més destacats.

Així doncs, esperem que ho hagueu viscut tots i totes amb la mateixa il·lusió, intensitat i emoció que l'equip tècnic, i que ens retrobem la propera temporada.