Excel·lent participació del CAT a la Jean Bouin a Barcelona i als 10 km Ciutat de Tarragona.

Imatge de Andrea López Urbano
Andrea López Urbano 01 Dec 2021

Aquest cap de setmana, van coincidir dos esdeveniments molt importants de la temporada atlètica, la Jean Bouin a Barcelona i la Mitja Marató i els 10 km a Tarragona.

El Club Atletisme Tarragona va tenir molt bona representació en els dos esdeveniments.

A la Jean Bouin, a la cursa popular de 5 km hi van participar l’Aleix Lago i el Gerard Parera. L’Aleix arribava el 24è amb una marca de 16 minuts 12 segons i el Gerard era 114è amb una marca de 18 minuts 33 segons. En la categoria sub 23 femenina, Sira Bo aconseguia la segona posició en els 6600 metres amb un temps de 27 minuts i 54 segons.

Per altra banda, també es va celebrar la Mitja Marató de Tarragona i els 10 km Ciutat de Tarragona. Jorge Andrés i Júlia Suárez representaven al CA Tarragona en els 10 km.

Andrés va ser 7è finalitzant amb un temps de 35 minuts i 24 segons. Suárez era la 141ena en la classificació general i la 20ena noia en arribar a meta amb un temps de 47 minuts i 18 segons.

Com ja és costum el Club Atletisme Tarragona, també va col·laborar fent de voluntaris en un dels avituallaments de la cursa.