2 medalles al Campionat de Catalunya de marxa en ruta en categoria màster i de promoció

Imatge de Andrea López Urbano
Andrea López Urbano 26 Jan 2022

El diumenge es va celebrar Campionat de Catalunya de marxa en ruta en categoria màster i de promoció. El Club Atletisme Tarragona ha tingut representació per part de 4 atletes, tots ells han aconseguit un resultat excel·lent.

En la categoria M50, Fernando Flores ha guanyat els 10 km amb un temps de 53:48.00. La també veterana Antònia Royo, ha pujat al 2n calaix del podi de la categoria F55, acabant els 10 km amb 1:06.12".

En categories de promoció, l’Aleix Olmo i la Irene de la Rosa han estat els únics representants de l’escola del Club Atletisme Tarragona, ambdós són de categoria sub12. Olmo va ser sisè en els 2 km marxa amb un temps de 13’39” i De la Rosa ha estat setena en els 2 km marxa, el seu temps no està disponible en els resultats.