Els atletes del Club Atletisme Tarragona aconsegueixen 8 medalles al Campionat de Catalunya absolut i sub23

Imatge de Andrea López Urbano
Andrea López Urbano 08 Feb 2022

7 atletes del Club Atletisme Tarragona van ser presents al Campionat de Catalunya Absolut i Sub 23 de Pista Coberta celebrat aquest diumenge a la pista coberta de Sabadell.

Nuria Caballero es va proclamar campiona de Catalunya en salt d’alçada en categoria absoluta i categoria sub23 amb una marca de 1,73 metres aconseguint igualar la seva marca personal. A més va ser tercera en categoria sub23 i sisena en categoria absoluta en salt de llargada amb un millor salt de 5,58 metres.

Laurine Elisa Marimon era subcampiona de Catalunya en guanyar la plata en el triple salt amb una marca de 12,62 metres, aquesta marca suposa una nova millor marca personal per l’atleta i la mínima per participar en el Campionat d’Espanya absolut. També va ser cinquena en categoría absoluta en salt de llargada amb una marca de 5,63 metres. Cal destacar que l’atleta cambrilenca és el primer any que competeix en la categoria sub20.

Mireia López i Aleix Lago aconseguien la plata en categoria sub23 i el bronze en categoria absoluta en les seves respectives proves. López pujava en ambdós podis en els 60 metres tanques amb un registre de 8,63 segons a la final mentre que Lago ho feia en els 800 metres llisos amb un temps de 1’54”74. A més, l’atleta tarragoní també va competir en els 1500 metres llisos on va ser cinquè en categoria sub23 i onzè en categoria absoluta finalitzant amb un registre de 4’08”66.

Marc José i Marina Tibau van aconseguir posició de finalistes en categoria absoluta, ambdós van ser setenes en les seves respectives proves. José en els 60 metres tanques amb una marca de 8,44 segons (marca de la temporada) i Tibau en el llançament de pes amb un millor llançament de 10,53 metres.

Clàudia Mir va ser catorzena en categoria absoluta en 60 metres tanques amb un registre de 9,28 segons (marca personal).