Nuria Caballero plata i Mireia López bronze amb presència de quatre atletes del Club Atletisme Tarragona a l'estatal sub23 indoor

Imatge de Andrea López Urbano
Andrea López Urbano 21 Feb 2022

Aquest cap de setmana, 4 atletes del CA Tarragona van participar en el Campionat d’Espanya en categoria sub23 indoor celebrat a Salamanca on van aconseguir 1 plata, 1 bronze i dos llocs de semifinalista.

La Nuria Caballero es va proclamar subcampiona d’Espanya en el salt d’alçada. L’atleta entrenada per Bernat Rocamora va superar el llistó als 1,74 metres, el que suposa una nova millor marca personal per ella i un nou rècord del club. Caballero i Rocamora sumen la seva segona medalla en un campionat estatal.

La Mireia López va aconseguir el bronze en els 60 metres tanques. En les semifinals l’atleta entrenada per Àlex Mancheño va parar el cronòmetre en 8,45 segons, millorant la millor marca personal i establint un nou rècord del club. A la final va arribar tercera a meta amb una marca de 8,39 segons, tornant a millorar la marca personal obtinguda a les semifinals i aconseguint un nou rècord del club. L’atleta que es va iniciar al Club Atletisme Tarragona l’any 2009, aconsegueix la seva vuitena medalla en uns campionats estatals de categories menors.

L’Aleix Lago i la Sira Bó van aconseguir plaça de semifinalista en els 800 metres llisos i 1500 metres llisos, respectivament. Ambdós atletes, entrenats per David Lago, s’estrenaven en un Campionat d’Espanya indoor.

Lago, que és atleta de primer any en la categoria sub23, va ser desè en el seu segon campionat estatal amb un registre de 1’53”12, el que suposa una nova marca personal i rècord del club. La temporada passada, l’atleta tarragoní va aconseguir la setena plaça en l’estatal sub20 d’aire lliure.
Bó, que participava per primer cop en un estatal, va ser onzena a tant sols 1,5 segons de passar a la final. L’atleta tarragonina va parar el cronòmetre en 4’49”42, millorant la seva marca personal.

Cal destacar que els 4 atletes del Club Atletisme Tarragona van aconseguir marca personal fent un increïble campionat.

El cap de setmana vinent, Caballero i López participaran al Campionat d’Espanya absolut. També hi competirà Laurine Elisa Marimón que és de categoria Sub20.