Els atletes màster del Club Atletisme Tarragona aconsegueixen 24 medalles al Campionat de Catalunya

Imatge de Josep Maria Mateo Sanz
Josep Maria Mateo Sanz 18 May 2022

El passat diumenge, dia 15 de maig, es va celebrar, a Castellar del Vallès, el Campionat de Catalunya Màster on els representants del Club Atletisme Tarragona van tenir una destacada actuació obtenint un total de 24 medalles, de les quals 17 van ser d’or, 5 de plata i 2 de bronze.

Cal remarcar que el CA Tarragona va participar per primera vegada amb un relleu mixte 4x100 format per Gemma Solés, Josep Maria Mateo, Ana Cabello i Xavi Baz el qual va acabar en segona posició de la seva categoria amb un temps de 55.39s.

A nivell individual, els atletes que van pujar per triplicat al calaix més alt del podi van ser la Gemma Solé (F50) a 80 tanques, 300 tanques i salta d’alçada; Francisco Griñant (M70) als salts de perxa i llargada i al llançament de martell; i Josep Maria Mateo (M55) als salts de perxa, llargada i triple. Per partida doble hi van pujar en Josep Maria Puig (M70) als 100 i 200 metres llisos i Patri Amador (F40) als 400 i 800 metres llisos. També van aconseguir la medalla d’or Luis Saez (M70) al llançament de martell pesat, Francesc Mosquera (M65) al llançament de javelina, Xavi Baz al salt d’alçada i Bàrbara Pintado al llançament de disc.

Les medalles de plata van correspondre a Ana Cabello (F50) al triple salt, Dídac Expósito (M45) al llançament de pes, Luis Sáez a la javelina i Francesc Mosquera al disc.

Els tercers llocs van ser per a Francesc Mosquera al llançament de martell pesat i per a Dídac Expósito al disc.

Les altres participacions del club van correspondre a Xavi Baz als 100 metres llisos, Enric Guim al llançament de disc, José F. García Navarrete als 5000 metres i Valentin Izaga als 800 i 1500 metres. En Pedro Ortega va haver d’abandonar als 5000 metres per problemes físics.