Mireia López plata i Nuria Caballero bronze amb presència de quatre atletes del Club Atletisme Tarragona a l'estatal sub23

Imatge de Andrea López Urbano
Andrea López Urbano 23 Aug 2022

El passat 8 i 9 de juliol es va celebrar a Santander el Campionat d'Espanya sub23 on els atletes del club van aconseguir 1 plata, 1 bronze, 1 lloc de finalista i 1 lloc de semifinalista.

La Mireia López va aconseguir el plata en els 100 metres tanques. En les semifinals l’atleta entrenada per Àlex Mancheño va parar el cronòmetre en 13,81 segons. A la final va arribar segona a meta amb una marca de 13,70 segons, millorant la seva marca personal i aconseguint un nou rècord del club. L’atleta que es va iniciar al Club Atletisme Tarragona l’any 2009, es despedeix de les categories menors aconseguint la seva novena medalla en uns campionats estatals d'aquestes categories.

La Nuria Caballero va ser tercera d’Espanya en el salt d’alçada. L’atleta entrenada per Bernat Rocamora va superar el llistó als 1,72 metres. Unes setmanes abans Caballero havia millorat la seva marca personal i establia un nou rècord del club en aconseguir saltar els 1,76 metres.

La Sira Bó aconseguia passar a la final dels 1500 metres llisos en el seu segon campionat estatal. L'atleta entrenada per David Lago va ser desena amb un temps de 4'40"40, el que suposa una nova millor marca personal i rècord del club.

Aleix Lago va participar en les semifinals dels 800 metres llisos parant el cronòmetre en 1'53"89. Pocs dies abans, en el míting internacional Ciutat de Barcelona, l'atleta entrenat per David Lago millorava la seva marca personal fins als 1'50"22 realitzant un nou rècord del club.