Bons resultats dels atletes veterans del CA Tarragona al Campionat de Clubs Màster

Imatge de Josep Maria Mateo Sanz
Josep Maria Mateo Sanz 08 Jan 2023

El dissabte, 7 de gener, es va celebrar a Sabadell el Campionat de Catalunya de Clubs Màster d’atletisme. El CA Tarragona presentava equips en les categories femenina i masculina. L’equip femení va aconseguir el vuitè lloc final mentre que el masculí va acabar en la setena posició.

Les noies del Club Atletisme Tarragona van obtenir un total de 41 punts i l’equip masculí 70.

Per la banda de l’equip femení, les proves individuals en les que es van aconseguir més punts, 7 punts, van ser en l’alçada, on la Gemma Solé va superar el llistó situat en 1.24m, i en el relleu 4x200 , format per Ana Cabello, Pilar Fernández, Gemma Solé i Antònia Royo, el qual va obtenir la tercera posició amb un magnífic registre de 2:16.17 minuts.

La Maite Gargallo va completar amb solidesa les dues proves més llargues de la jornada, 1500 i 3000 metres, i va aportar un bon grapat de punts a l’equip tarragoní, 6 i 5 punts respectivament.

També va aconseguir 5 punts, cinquena posició, l’Ana Cabello en els 60 metres llisos, prova en la que va aturar el cronòmetre als 9.44 segons.

Als 200 i 800 metres es van assolir sisenes posicions. En el 200m la Pilar Fernández va aconseguir un temps de 33.22 segons mentre que l’Antònia Royo, al 800, va obtenir un registre de 3:10.37 minuts.

La Marisa Pradillo, a la llargada, la Bàrbara Pintado, al pes, i la Maria Bertran, als 400 metres, van completar l’equip a les proves individuals. Aquestes dues últimes atletes, en ser de les més joves de la categoria màster, van ser molt penalitzades pels coeficients que s’apliquen en funció de l’edat de les participants.

Per la seva banda, les proves en les que va destacar l’equip masculí van ser el salt d’alçada, on el Pere Pardines va obtenir la segona plaça gràcies un magnífic salt sobre el llistó situat a 1.53m; els 60 metres llisos, prova en la que reapareixia el Josep Ramon Argilaga i va aconseguir la tercera posició amb un excel·lent temps de 8.30 segons; el 400 metres, amb Juan Carlos Herrera, que va quedar quart amb un bon temps de 57.43 segons; el llançament de pes, on el Francesc Mosquera també va ser quart amb un millor llançament de 9.63m; i els 60 metres tanques, prova en la que es va assolir la cinquena posició gràcies als 10.05 segons aconseguits per l’atleta Jose Miguel Martín.

La resta d’integrants de l’equip masculí van ser Josep Maria Puig, als 200 metres; Jose Miguel Diaz, als 800 metres; Pedro Ortega, als 1500 metres; Jesús Gellida, als 3000 metres; Francisco Griñant, al salt de llargada; Josep Maria Mateo, als salts de perxa i triple; i el relleu 4x200 format per Josep Maria Puig, Ginés Sánchez, José Francisco García Navarrete i Pere Pardines.