5 medalles i una marca mínima internacional al Campionat de Catalunya de Marxa

Imatge de Andrea López Urbano
Andrea López Urbano 02 Feb 2023

El diumenge es va celebrar Campionat de Catalunya de marxa en ruta, conjuntament amb el 8è Gran Premi de Marxa del Vendrell, als barris marítims de Coma-ruga i Sant Salvador. El Club Atletisme Tarragona ha tingut representació per part de 7atletes, tots ells han aconseguit un resultat excel·lent.

En la categoria sub18, la Júlia Suárez es va proclamar campiona de Catalunya acabant els 10 km amb un temps de 48’19. Aquest temps suposa aconseguir la marca mínima per poder ser seleccionada per competir al campionat d’Europa de marxa per equips en categoria sub20, tot i ser una atleta sub18.

En la categoria M50, Fernando Flores ha estat segon en els 5 km amb un temps de 24’53”.

La també veteranes Regina Gras, Maria Teresa Gargallo i Antònia Royo van pujar al podi en les seves respectives categories. Gras es va proclamar campiona de Catalunya en categoria F40 amb un temps de 27’38’. Gargallo també va pujar al més alt del podi en categoria F50 amb un temps de 26’25”. I Royo va ser segona en categoria F55 amb un temps de 30’18”. Totes tres han realitzat les marques mínimes per poder participar al Campionat d’Espanya màster de marxa en les seves respectives categories.

A més a més, 3 atletes de l’escola del Club Atletisme Tarragona van participar en el 8è Gran Premi de Marxa del Vendrell. El Marc Suárez va ser tercer en categoria sub16 relitzant els 5 km amb un temps de 25’22”, Aston Maté va ser quart en categoria sub12 en finalitzar els 2 km amb un temps de 12’31” i Rihana Martos va ser setena en categoria sub12 en finalitzar els 2 km amb un temps de 16’48”.