L'equip femení del Club Atletisme Tarragona desè en el Campionat de Catalunya de Clubs sub20

Imatge de Andrea López Urbano
Andrea López Urbano 07 Feb 2023

Diumenge al matí es va celebrar a Sabadell el Campionat de Catalunya de Clubs Sub20, on el Club Atletisme Tarragona aconseguia classificar-se entre els 12 millors clubs catalans en categoria femenina.

L’equip femení va assolir una fantàstica desena posició amb un total de 55,5 punts. El conjunt tarragoní va ocupar la primera posició en una de les proves, Laurine Elisa Marimon en triple salt amb un millor salt de 12,54 metres, el que suposa un nou rècord dels campionats.

Un altre bon grapat de punts van ser aportats per Mireia Redono que va ser tercera en els 200 metres llisos amb un temps de 26,20 segons (marca personal). La Ruth Prats va ser cinquena en el salt d’alçada amb una marca d’1,50 metres, i Silvia Vicente i Natàlia Sánchez vas ser sisenes en les seves respectives proves. Vicente va sumar 6 punts en els 60 metres tanques amb un temps de 10,10 segons i Sánchez va sumar els 6 punts en salt de llargada amb una marca de 4,96 metres. L’equip de relleus de 4x400 metres format per Natàlia Sánchez, Silvia Vicente, Blanca Lorenzo i Lara Herrera van ser novenes amb un temps de 4’38”20. Lara Herrera va ser desena en el llançament de pes amb un millor llançament de 6,90 metres, igual que Ona Gibert en els 1500 metres llisos amb un temps de 6’49”67.

A més a més, Marta Lorenzo, Blanca Lorenzo, Lucia Mayolas y van ser dotzenes en les seves respectives proves, la Marta va sumar 1 punt en els 60 metres llisos amb un temps de 8,81 segons, la Blanca va sumar 1 punt en els 400 metres llisos amb un temps d’1’08”55 i Mayolas va fer-ho en els 800 metres llisos amb un temps de 2’55”58.