33 medalles per als atletes màster del CA Tarragona al Campionat de Catalunya

Imatge de Josep Maria Mateo Sanz
Josep Maria Mateo Sanz 23 Feb 2023

El diumenge 19 de febrer es va celebrar a Sabadell el Campionat de Catalunya Màster d’Atletisme on els atletes veterans del CAT han tingut una destacada actuació i han aconseguit un total de 33 medalles, 16 d’elles d’or.

Francisco Griñant, de la categoria M-75, es va proclamar campió de Catalunya en 3 proves de salt que van ser salt amb perxa, llargada i alçada. En el salt de perxa, amb una marca de 1.91m va establir un nou rècord de Catalunya.

Els atletes que es van emportar dues medalles d’or en les seves categories van ser Gemma Solé (60 tanques i 200), Josep Maria Puig (60 llisos i 200), Maria B. (60 tanques i pes) i Patri Amador (800 i 1500).

La resta de primers llocs del club els van aconseguir Maite Gargallo als 3000 metres marxa amb un nou rècord d’Espanya de 15 minuts i 24.07 segons de la categoria F-50, Antònia Royo (3000 marxa), Francesc Mosquera (pes), Josep Maria Mateo (perxa) i el relleu mixt de 4x200 format per Josep Maria Mateo, Pilar Fernández, Josep Maria Puig i Gemma Solé, el qual, amb un temps de 2 minuts i 8.89 segons, va establir un nou rècord de Catalunya de la categoria MF-55.

Altres actuacions destacades van ser les de Regina Gras, que va aconseguir tres medalles de plata (3000 marxa, perxa i triple); Ana Cabello amb dos segons llocs ((llargada i triple); Xavi Baz amb una plata (60 tanques) i dos bronzes (60 llisos i alçada); Pilar Fernández amb una plata (400) i un tercer lloc (200) i Josep M. Martín també amb una plata (alçada) i un bronze (llargada).

La resta de medalles de plata dels atletes del club van ser per a Fernando Flores (3000 marxa), Josep Maria Mateo (llargada) i Josep R. Argilaga (60 llisos). Pere Pardines (llargada) i J. Carlos Herrera (perxa) van pujar al tercer calaix del podi.

L’actuació del club es completava amb els quarts llocs de Valen Izaga (800 i 1500), Dídac Expósito (pes) i Josep Maria Mateo (60 llisos); el cinquè i novè lloc de Ginés Sánchez (60 llisos i 200, respectivament) i el novè lloc de José F. Garcia Navarrete (1500).