Laurine Elisa Marimon campiona d’Espanya en el triple salt sub20 i seleccionada per representar a Espanya en l’encontre internacional sub20

Imatge de Andrea López Urbano
Andrea López Urbano 07 Mar 2023

Aquest cap de setmana es va celebrar al Sabadell el Campionat d’Espanya Sub20. El CA Tarragona va estar representat per Laurine Elisa Marimon, atleta entrenada al CAR de Sant Cugat sota les ordres d’Antonio Corgos, que va participar en el triple salt.

Dissabte a la tarda l’atleta cambrilenca del CA Tarragona es va proclamar campiona d’Espanya en triple salt on va fer una marca de 12,67 metres, el que representa una nova millor marca personal i rècord del club.

A més a més, l’atleta que representa al club tarragoní ha estat seleccionada per representar Espanya en l’encontre internacional sub20 que es celebrarà el proper 11 de març a Lievin.