Francisco Griñant i Juan Carlos Herrera, rècords de Catalunya

Imatge de Josep Maria Mateo Sanz
Josep Maria Mateo Sanz 12 May 2023

Els dies 6 i 7 de maig s'ha celebrat el Campionat de Catalunya de Combinades Màster a Tarragona, durant el qual l’atleta Francisco Griñant, del Club Atletisme Tarragona, va aconseguir el rècord de Catalunya de la seva categoria, M75, amb 2847 punts. Ha estat l’atleta més veterà que ha participat en aquest campionat i té el mèrit afegit d’haver completat aquesta competició formada per proves molt diferents (curses, llançaments i salts). De fet, és la primera vegada que un atleta català de més de 75 anys acaba una decatló.

L’altre atleta del club que va participar en aquest campionat va ser en Juan Carlos Herrera, a la categoria M50. Tot i patir una lesió a les tanques, va aconseguir el sotscampionat de la seva categoria amb un total de 5028 punts, marca que li suposa aconseguir la mínima per participar en el proper Campionat d’Espanya.

Cal esmentar que en Juan Carlos fa dues setmanes va aconseguir el rècord de Catalunya de 400 metres tanques amb un temps de 1m 01.48s durant unes proves de control que es van celebrar a la pista de Camp Clar.